Donderdag 8 juli

9 juli 2021

Het eerste dagje zit erop. Via Reusel naar Postel waar ik het abdijbier laat staan. Dan via Balen rochting Diest, dan Tienen en door naar Halen waar ik bij een super Cola en water insla. Vanaf Halen voert het over kleine wegjes, geen huizen, geen cafeetje geen hotel. Ik passeer Eghezée en fiets richting Namen. Dan dreigt het zwaar te gaan regenen en ik waag het niet verder te fietsen.bij een super grote agrariër, voor miljoenen aan tractoren en machines in de hallen mag ik mijn tentje plaatsen. De enthousiaste 'grote boer' is even oud als ik. Ja ja ik hoor jullie al denken, maarkom maar ik kan er tegen. Volgens enkelen onder jullie ben ik een grotere boer. Jongens ik heb vandaag ervaren dat België dunbevolkt is. In mijn medicijnenzakje zitten ook spierverslappende medicijnen maar die ga ik even vergeten in te nemen, dat scheelt misschien aan spierkracht in de benen. Zo de kop is er af, bij mij nog niet. Ik geniet vandaag met volle teugen. Jullie nog hartelijk bedankt voor de vele reacties op mijn proloogje.

1. Dick Heuckeroth:
    9 juli 2021
    Een goed begin is het halve werk Louis. Veel succes en plezier tijdens je tocht en laat de spieren 's-nachts ontspannen, wanneer ze overdag hun werk hebben gedaan.
  2. Henk Baars Bike-sports:
    10 juli 2021
    goed bezig Louis vooral genieten
  3. Bob:
    10 juli 2021
    De kop is eraf, Louis, maar je hebt het hoofd er goed bij gehouden. Zwaar weer op komst, en jij in een tentje? Je mag trots zijn op de boer.
    Bob