Epiloog 07-09-2020

7 september 2020 - Hilvarenbeek, Nederland

Van Hilvarenbeek naar Hilvarenbeek met daar tussen in 621 kilometertjes. Een bijzondere tocht, jazeker. Normaliter bedroeg de totale afstand tussen de vier en vijfduizend kilometer, maar dat behoort niet meer tot de mogelijkheden, maar juist daarom was deze tocht zo bijzonder. Laat ik beginnen met een aantal bedankjes, en dan komen Wilhelmien en de kinderen op de eerste plaats omdat zij mij de gelegenheid gaven dit fietstochtje te maken. Daarnaast zeer hartelijk dank aan Marianne en Hans en ook Jip (André) en Janneke voor de gastvrije wijze waarop zij mij ontvingen en tenslotte de vele volgers die reageerden en mij een 'boost' gaven. Ja ik heb genoten, ja ik heb soms afgezien en ja ik maakte kilometers omdat er in mijn gedachten ook een wedstrijdelement mee speelde. Met mijn gezondheidstoestand leverde ik naar mijn mening best een prestatie en versloeg figuurlijk mijn tegenstander, die mij ruim een jaar tart. De stand is daarom in mijn gedachten nu 1:0 in het voordeel van mij en wetende dat ik de finalewedstrijd, die op enig moment zal komen, niet zal kunnen winnen van mijn tegenstander, dan zal ik tegen die tijd trots kunnen stellen dat het dan geen 0:1 is maar voor mijn gevoel 1:1.

1. Trees Burgers:
    7 september 2020
    Zo is dat het wordt nooit minder dan gelijkspel.
    Zo fijn voor jou Louis dat je deze tocht hebt kunnen maken.

Een diepe buiging met zeer veel respect voor deze reis.

Groetjes
    Jan en Trees
  2. Marc Gast:
    7 september 2020
    Super Louis, ik kijk uit naar de volgende rit :)
  3. Dora van Lier:
    7 september 2020
    Ik hoop, net als Marc dat je nog een volgende rit kunt maken !
  4. Hans:
    Louis,
    Je geleverde prestatie is een prestatie dat een duidelijk vertaling is van je karakter, vasthouden, doorbijten en geliefden laten zien dat je vertrouwen hebt in je zelf, bij de pakken neerzitten is voor jou geen optie.
    Hulde, Ik ben trots op je. Hans
  5. Chr appels:
    Louis.
    Na alle reacties en de uitgestoken vlag zondag namiddag, een bescheiden berichtje mijnerzijds.
    Jij stak een kaarsje op voor mijn (ons) ied. Ik doe het voor jouwen natuurlijk ook voor mijn ied. Dat gaat toch nooit meer weg. Voor Wilhelmien heb ik ook een piepkleine bijdrage in mijn geheugen, dat komt goed. Eerst even in familiekring herstellen van de reis. De verhalen waren prima, als je de reis ervaren hebt zoals wij de “ story’s” dan zal een kort rondje wel op komst zijn. Moet ik Jan de With al in training zetten ?
    Groet chr.
  6. Wil Doedee:
    7 september 2020
    Blij dat alles goed is verlopen. Een hele prestatie, geweldig gedaan.
  7. P.C.M. Vosters:
    7 september 2020
    Nou Louis een geweldige epiloog. Het zal je goed gedaan hebben deze te schrijven. Ik denk dat we allemaal trots op je zijn. Ook bijzonder aan Willemien ze zit dan wel thuis maar zal ook wel een week van zorg en spanning hebben doorgemaakt. SUPER.
    nogmaals gefeliciteerd en hopelijk in de toekomst nog zo’n soortgelijke rit
    Gr Peter
  8. Kees van Kemenade:
    Zet hem op Louis
  9. Bob:
    7 september 2020
    Ter aanvulling op je evaluatie:

zo-even (20:14 uur) zag ik je met Wilhelmien aan de arm voorbijstappen. Jij zelfbewust, Wilhelmien bewonderend naar je opkijkend.

Voor mij is het duidelijk: jouw tocht is niet voor niets geweest.

Proficiat.
  10. CWM. MEIJER:
    7 september 2020
    Indrukwekkend wat jij gepresteerd hebt.
    Mijn bewondering en felicitaties.
    Stan.
  11. Hans en Lena:
    8 september 2020
    Grote bewondering voor jouw doorzettingsvermogen Louis. Petje af.
    Fijn dat je deze tocht zonder al te veel problemen, voor zover jij ons hebt laten weten🙂🙃 hebt kunnen volbrengen. Geniet van de 1-0 overwinning en koester de mooie herinneringen.
    Proficiat👍🥂
  12. Hennie en Virginia de Graaff:
    8 september 2020
    Mooie prestatie Louis! De reisblog was weer ook weer als vanouds! Gr. Virginia en Hennie
  13. Henk Roberts:
    8 september 2020
    Niet alleen het feit dat je deze tocht plande maar ook helemaal volbracht; wat een prestatie. Volgens mij is het niet 1:0 maar minimaal 2:0. De tegenstander heb je een flinke tik uitgedeeld. Hou deze voorsprong vast en je kunt gewoon recht vooruit kijken i.p.v. naar de grond. Je kunt met een sterk gevoel naar de dagen die komen gaan kijken! Je bent een voorbeeld voor velen; 'gewoon doen' blijkt een sterke formule.
  14. Bart Spierings.:
    8 september 2020
    Louis enorm veel respect voor je aanhoudende positieve drive, je kijkt altijd met een grote glimlach vooruit. Je bent top speler die altijd voor zal blijven staan met een onoverwinnelijk hoog doelsaldo !
    Ik heb weer genoten van je reis.
    Groetjes Bart.
  15. Henk:
    8 september 2020
    Een diepe buiging voor jou Louis, maar ook een voor Wilhelmien!!!