Beekbergen - Hilvarenbeek 06-09-2020

6 september 2020 - Hilvarenbeek, Nederland

Ik vetrok uit Hilvarenbeek en ben terug in Hilvarenbeek, dus het cirkeltje is rond. Ik had vanmorgen redelijk snel de aansluiting met de uitgezette route. Ik fietste heerlijk door de Veluwe, kwam door Wageningen en Rhenen waar ik tussen de wielrenners aan de koffie en appeltaart ging. Na Rhenen pakten de wolken zich samen en werden steeds meer en meer donker getint, maar er vielen maar enkele druppels uit. Daarna naar Kesteren en Tiel. Zowel bij Rhenen als bij Tiel waren er problemen met de route en moest ik een aardig stuk omrijden om de weg te vervolgen. Daarna nog een probleem. Bij Heerenswaarde was op zondag om de Heer niet voor het hoofd te stoten het pontje niet in bedrijf dus ook weer een stuk omrijden. Het werd een beetje vervelend. Bij het pontje bij Alem alles ok. Ik ontmoet daar nog een groep franstaligen uit Brussel. Omdat ik op meerdere plaatsen om had moeten rijden korte ik de uitgezette route tussen Den Bosch en Hilvarenbeek een stukje in maar ging toch net door de 130 kilometertjes. In Hilvarenbeek stak ik in de Mariakapel nog twee kaarsjes aan, overpeinsde mijn tripje en toen ik vertrok zei ik zacht tegen Maria; "Maria, yes I did it", en ik dacht dat ik haar zag glimlachen. Nog 300 meter en ik was terug op het honk. De vlag hing uit en er volgde een emotioneel weerzien met Wilhelmien en Marcel. Morgen schrijf ik nog een kort epiloogje en daarmee sluit ik deze trip dan af.

1. Cees:
    6 september 2020
    hallo Louis weer heelhuids terug in BEEK compliment voor de geleverde prestatie,
  2. Marcel:
    6 september 2020
    Goed gedaan je mag trots zijn
  3. Dick Heuckeroth:
    6 september 2020
    Top prestatie Louis, chapeau! Fijn dat je weer heelhuids thuis bent bij jouw dierbaren.
  4. Géke:
    6 september 2020
    Chapeau Louis, inderdaad you did it!
    Weer leuk om jou te volgen.
    Nu weer lekker slapen in je eigen bed!
    Liefs
  5. Ton:
    6 september 2020
    Petje af! Van die dagafstanden kunnen de meeste mannen van jouw leeftijd alleen maar dromen. Wij zijn vandaag vertrokken voor een rondje door Nederland. Met omwegen nu in Leerdam. Inderdaad, veel pontjes varen niet. Of door Corona of door de Heer.
  6. Mieke Hexspoor:
    Knap werk Louis!!!
    Fijn dat je ervan genoten hebt!!!
  7. Bert en Dicky van zandwijk:
    6 september 2020
    Heel goed, een bijzondere prestatie, zeker met een lichaam dat veel te verduren heeft gehad de afgelopen tijd. GEFELICITEERD hoor!!
  8. Marja van Beusekom:
    6 september 2020
    Ah, Louis. We dachten na je vorige verslag al.... die is vandaag weer thuis.
    Fantastisch, hoe voorspoedig je deze onderneming hebt afgelegd. Heel hartelijk welkom weer om ‘t nest. 💋Marja & Sjef
  9. CWM. MEIJER:
    6 september 2020
    Proficiat , knap gedaan zeker gezien de voorgeschiedenis.
    Welkom thuis , fijn dat de reis goed verlopen is.
    En nu genieten dat de missie geslaagd is.
    Gr.Stan.
  10. Dora van Lier:
    6 september 2020
    Top gedaan Louis en weer genoten van jouw verslagen ! Nu lekker uitrusten ! Lieve groeten aan het thuisfront 😘
  11. Brigit:
    6 september 2020
    Welkom thuis. Heerlijk weer in je eigen bed naast Wilhelmien.
  12. Ans van den Broek:
    6 september 2020
    Mooi gedaan weer Louis en thuis zul je wel met open armen zijn ontvangen. Geniet maar lekker na van wat je hebt gepresteerd. Gr. Ans.
  13. Cora Werrelman:
    6 september 2020
    Welkom thuis. Fijn dat je zo genoten hebt en alles goed is gegaan. Groetjes Paul en Cora 👍
  14. Cora Werrelman:
    6 september 2020
    Welkom thuis . Fijn dat je zo genoten hebt en alles goed is gegaan. Gr. Paul en Cora
  15. Marianne:
    6 september 2020
    Goed te lezen dat je weer veilig thuis bent. Nu genieten van de herinneringen
  16. Chr appels:
    Louis,
    Welkom thuis
    Chr,
  17. Jip & Janneke:
    7 september 2020
    Jouw Tour d’Hollande zit er op.
    Een week met respectabele afstanden, ontmoetingen en mooie landschappen heb je achter de rug.
    Bij terugkomst onthaalt met vlagvertoon door je dierbaren.
    Goede thuiskomst Louis. Je bent en blijft onze grote held!
    J & J
  18. Cis:
    7 september 2020
    Fijn dat je weer op je honk bent Louis,
    Gr. Cis
  19. Jan Leemans:
    7 september 2020
    Back in Beek ! Je bent een echte Doortrapper .
  20. P.C.M. Vosters:
    7 september 2020
    Nou Louis welkom terug een hele prestatie gefeliciteerd
  21. Petra en Kees:
    7 september 2020
    Prachtige verhalen Louis. Wat een prestatie. Nu genieten, want “you did it”
  22. Peter Vermeegen:
    Louis,

Je hebt het weer geflikt. Proficiat met deze prestatie.

Grt,

Peter en Elly
  23. Henk Roberts:
    7 september 2020
    ongekende prestatie en prachtige teksten!
  24. Ben Carliet:
    Weer terug in Beek. Wat fijn dat alles zo
    voorspoedig is verlopen. Blijkbaar ben je
    fysiek weer in orde. Proficiat, en u maar weer heerlijk genieten van het thuis zijn.
  25. Kasje:
    7 september 2020
    Nou zeg, wat goed nu alweer terug!
    Mooie trip, mooie foto’s..well done!
  26. Fred de Wildt:
    7 september 2020
    Fantastisch gedaan Louis , complimenten ! En de verhalen waren weer als vanouds !
  27. Ine Verhoeven:
    7 september 2020
    Geweldig Louis, je hebt het toch maar weer gedaan. Om trots op te zijn
  28. Hans en Lena:
    Weer terug in Beek. Je hebt het um geflikt, zoals jij zegt, Yes, I did it👍
    Wees trots op jezelf.
  29. Henk Baars Bike-sports:
    8 september 2020
    knap gedaan Louis goed gefietst wij zijn trots op jouw.
    gr Henk en Sjan
  30. Kees van Kemenade:
    Chapeau
  31. Henk en Ilse:
    13 september 2020
    En wederom heb je het geflikt! Heb je reisverslagen met belangstelling gevolgd. proficiat.