vrijdag18 juli 2014 Epiloog

18 juli 2014 - Hilvarenbeek, Nederland

Ik schreef een woordje vooraf en na mijn thuiskomst nu een "slotverhaaltje". Ik vertrok met bar slecht weer en op de heenweg naar Parijs was het in en in triest gesteld met dat weer. Het verblijf in Parijs was super en de terugreis werd rijkelijk overgoten met geweldig, nee super mooi weer waarbij het mij verbaasde hoeveel mensen zich weer beklaagden. Wanneer is het goed, wanneer is men eens tevreden???? Ik reed mijn trip Hilvarenbeek - Parijs v.v. na een schouderoperatie en revalidatie. Ik bewees mijzelf dat ik dit weer kon en ben daar nu ook een beetje trots op. Aan het slot van mijn tochten bedankte ik altijd mijn vrouw en mijn kinderen die mij weer toestonden dat ik er even tussenuit  trok en die bedank ik nu ook weer bijzonder. Maar ook dank aan Dr. Langius die mij opereerde en Wouter Thieme Groen die mij revalideerde. Dank aan Dick Heuckeroth die mijn verhaaltjes corrigeerde en daarbij denk ik dan nog even aan de zinsnede: "en daarna lekker meisjes kijken" dat moest zijn "mensjes kijken". Dank aan de mensen die reageerden op mijn blogje, mij sms-ten of "wotsepten". Henk Baars die zorgde dat mijn Santos weer optimaal was en last but not least, dank aan Jansen & Jansen, die een extra dimensie gaven aan deze trip.  Het leven gaat weer zijn gewone gangetje krijgen, weer samen zijn, 's morgens eerst Juta het paard van Christ en Ied verzorgen en er af en toe op gaan rijden, ervoor zorgen dat Fia, de hond van Christ en Ied haar mariekoekje krijgt, grasmaaien, ramen lappen, een keer stofzuigen, etc., etc. En misschien de trip voor volgend jaar waarvoor ik al toestemming kreeg verder uit te werken.

Heel veel groeten van een voldane fietser.

1. Rob Volders:
    Hoi Louis mooi gedaan. Wat rijd jij toch enorme stukken op een dag. Gr rob
  2. Ton:
    18 juli 2014
    Parijs was ver een paar maanden geleden maar bleek eerder te bereiken dan gedacht. Respect!
    Wij zijn nu in Metz, mooie stad, maar Thionville viel ons nog meer mee!
  3. Anne en Hans van tuyl:
    Ha Louis,
    Je hebt weer een knappe tocht gereden. En behalve het pokkenweer in het begin veel leuke dingen meegemaakt.
    Misschien was meisjes kijken wel leuker dan mensjes kijken.
    Nu lekker thuis genieten van je prestatie.
    En een glas drinken met Wilhelmien.
    Proost !!!
    Anne en Hans
  4. Marianne:
    18 juli 2014
    Het was weer leuk om je reisverhalen te volgen, al was het dit jaar wel kort :-) in afwachting van het volgende jaar:-) groetjes en geniet ook van het * gewone* leven
  5. Mieke Hexspoor:
    Hallo Louis,

Gelukkig weer terug in het Bikse land!
    We zullen elkaar wel weer ergens treffen in het dorp of b.v. op de Veldhoven als jij bezig bent op hey landgoed van Iet en Christ. Ook een heel mooie plek om ye vertoeven..
    Ik was zelf op vakantie, dus las je reisverhalen nog niet allemaal, maar dat komt nog.
    H.Gr. Mieke
  6. Ingesp:
    19 juli 2014
    Heb weer genoten van je reisverslagen. Heerlijk om zo mee te fietsen zonder fiets ;). Groeten aan Wilhelmien en geniet van het mooie weer, waar ik niks over te klagen heb!

grt Inge
  7. Brigit:
    19 juli 2014
    Welkom thuis en het was weer leuk om bij jou achter op de bagagedrager mee te fietsen zonder dat ik nat werd van de regen en/of fietszweet.
  8. Henk en jose:
    20 juli 2014
    Hoi Louis,
    Mooi gedaan, ik hoop dat je er van hebt genoten en dat je geen problemen krijgt van je schouder. Het smoesje van meisjes ofwel mensen is goed gevonden.
    Ik verwacht je binnenkort, maar bel van te voren.
    Groetjes,
    Henk.