Melding van mijn nieuwe tocht en sponsoractie

27 maart 2015 - Hilvarenbeek, Nederland

Marrakesh (Marokko) – Hilvarenbeek

Een sportieve fietstocht met een cultureel-sociaal randje.

Op donderdag 23 april aanstaande vlieg ik naar Marrakesh en kom op de fiets met een omweg terug naar Hilvarenbeek, in totaliteit een kleine 5.000 kilometer.

Na de teloorgang van de muziekschool Hilvarenbeek in 2014, werd de financiële  ondersteuning voor kinderen die muziek-dans-en dramalessen krijgen door de politiek op een andere leest geschoeid.

Vandaar dat ik op het idee kwam om mijn fietstocht als sponsorobject te laten fungeren voor cultuur met een sociaal randje.

Door mijn beoogde sponsoring kunnen de docenten, Maarten Jense (muziek), Sietske Oosthout (drama) en Meike Roberts (dans) een nieuwe uitvoering creëren die de kinderen instuderen en in het najaar opvoeren in het “Cultureel Centrum Elckerlyc”.

U sponsort mijn fietstocht voor 10,- euro of meer, welk bedrag voor 100% ten gunste komt van cultuur met een sociaal randje.

Door uw donatie maakt u kans op een gratis toegangskaartje.

Daarnaast zal een aantal kaartjes kosteloos ter beschikking worden gesteld aan personen in eenzaamheid of met een beperking.

Maak uw bedrag over op rekening NL59RABO0122398831 ten name van de Stichting  Overleggroep Muziek en Dans te Hilvarenbeek,

Door uw donatie geeft u mij een sportieve impuls en de Hilvarenbeeks kinderen bijzonder veel cultuurplezier.

Ik hoop van harte dat u aan de sponsoring deelneemt, waarvoor bij deze al mijn bijzondere dank.

Louis van Hest

5081BS Hilvarenbeek

[email protected]

P.S. wilt u mij volgen tijdens mijn tocht meldt u dan aan op de site  www.louisvanhest.reislogger.nl

1. Marc:
    Hallo Louis,
    ik ga het weer met spanning en interesse volgen en wens je veel succes.
    (Donatie is geregeld)
  2. Bernard.:
    27 maart 2015
    Wij gaan je verhalen met grote nieuwsgierigheid en belangstelling volgen en wensen je veel fiets plezier, niet teveel problemen en mooi fietsweer.
  3. Henk en jose:
    27 maart 2015
    Dit verhaal is al een mooie start, het beloofd nog heel wat.
    Succes, Henk.
  4. Wil Gijsbers:
    27 maart 2015
    Louis, ik vind het weer knap dat je deze nieuwe uitdaging aangaat.
    Het klinkt als "muziek"in de oren en tijdens een voorspoedige reis zul je onderweg wel een "dansje"van plezier maken en vervolgens maar hopen dat je weer veilig thuis komt...want anders wordt het een "drama". De donatie is onderweg.
    Hartelijke groet, Wil.
  5. Hans en Mieke van de Kerkhof:
    27 maart 2015
    Louis, wij wensen jou een veilige, sportieve en cultureel waardevolle reis. Als je fiets jou mentaliteit heeft "winner " ben je zo weer in ons Hilvarenbeek.
    Succes Mieke en Hans
  6. Cis:
    Alé Louis,

Op oe vélo van Marokko naar Holland. Neem maar een drupke olie mee om tijd te smeren in zo'n land met een grote zandbak. En vat voor oe zelf ook wat smeersel voor je keel. Dan kunde onderweegs al wat oefenen voor met oe tenor stem als je van de trappers schiet voor de muziekschool. Succes, Cis
  7. Harrie de Brouwer:
    28 maart 2015
    Louis,wij wensen jou een hele leuke reis,
    ik zal voor jou een kaasje opsteken in het Maria kappelleke
  8. Marion Ambachtsheer:
    30 maart 2015
    Hallo Louis, natuurlijk gaan wij jou weer met veel plezier volgen, wij wensen jou een voorspoedige fietsreis.
  9. Ans van den Broek:
    30 maart 2015
    Dag Louis, met veel plezier ga ik je weer volgen op je fietstocht en voldoe graag aan je verzoek het culturele leven in Hilvarenbeek te steunen. Goede reis en kom gezond weer terug.Lieve groet van Ans.
  10. Piet en Corry van Hees:
    1 april 2015
    We gaan je weer volgen, Louis.

Piet en Corry
  11. Mieke Hexspoor:
    2 april 2015
    Hallo Louis,
    Hoi Louis,
    Ik zal je 's morgens missen in de wei!!!!!
    Maar hoop je in de zomer daar weer te kunnen ontmoeten, want dan is alles goed gegaan met je bijzondere fietstocht.
    Ik wens je heel veel succes en een goede en mooie fietstocht.
  12. JUTA:
    3 april 2015
    Ik zal je erg missen, ik weet nu al dat jouw vervanger de kwaliteit mist, het enige dat hij mee heeft is zijn technisch inzicht. Ik kijk nu al reikhalzend uit naar half juni.
    Veel liefs JUTA
  13. Lex van Gestel:
    13 april 2015
    Goeie reis Louis, ook namens De Kostuumzolder.
    Vreemde kronkels in je route. Ben benieuwd welke je gaat volgen.
  14. Jip & Janneke:
    19 april 2015
    Hoi Louis,
    Nog een paar nachtjes en het is zover.
    Jij op een nieuw fietsavontuur, Wilhelmien zonder man en wij gekluisterd aan het beeldscherm om jou belevenissen te volgen.
    Terwijl het gemis in Hilvarenbeek groot is, gaan wij hier in " Het Noorden" een aantal weken leesplezier en avontuur tegemoet.
    Wij kijken er naar uit.
    Een mooie fietsvakantie en behouden thuiskomst gewenst.
    J & A
    Ps onze bijdrage komt eraan.
  15. Kees van Kemenade:
    Goede reis Louis.
    Ik zal tijdens de reis een artikel in de Hilverbode publiceren met je avonturen. Steek onderweg maar een kaars op voor een veilige aankomst.
    Groeten van Kees
  16. Chr appels:
    21 april 2015
    Louis veel plezier: en neem af en toe eens "een ogenblik van stilte"
    gaat het wat moeilijker, voel dan dat we je ruggesteun geven.
    En die 100 km per dag: liver een weekje meer en genoten van de reis, als vermoeid aan komen. De tijd kort, het gaat beginnen, ook Willemien zal steun nodig hebben, ied zal de krant zo een enkele keer gewoon afgeven. Bij dames duurt dat altijd wat langer. Soms uren ? (chris) Het aftellen is begonnen TOY TOY TOY
  17. Johan Vastré:
    Beste Louis,
    Wat een uitdaging weer en wat ben je toch een wereldreiziger!!
    Natuurlijk wensen wij jou een prachtig fietsavontuur geniet van elke dag en pas goed op jezelf.Bijdrage is geregeld.
    Groetjes,
    Johan en Petra