Vrijdag, 8 mei 2015 Algeciras - Acros de la Frontera

9 mei 2015 - Alcalá del Río, Spanje

Totale km stand 1308, bijzonder goed weer maar veel wind tegen.

Zoals ik in mijn vorige verslagje schreef, in een Nationaal Park kom je geen dorpjes tegen, een inschattingsfout fout van de fietser. Het wildkamperen is geen probleem maar de ingenomen hoeveelheid eten op de ferry en bijna geen water meer wel. Zonder nog iets te eten de slaapzak maar in met nog maar een beetje water bij de hand. 's Morgens is alles klam, mijn kleding, mijn slaapmatje en mijn slaapzak. Nee comfortabel is anders. Vanwege te weinig eten kan ik geen meter uit mijn benen krijgen en dat juist in een situatie waarin je moet blijven klimmen. Mijn fiets is tot alles in staat maar degene die de trappers moest laten draaien totaal niet. Gelukkig na 30 km een benzinestationnetje, waar ik wat te eten en drinken neem en voor de rest van de dag wat proviand insla. 's Middags nog een koteletje op (kon net op het bord). Ik neem mijn intrek in een hostel met bad, douche, toilet en airco voor € 20,-. Lekker gebadderd, de was gedaan en mij voorbereid op de dag van morgen. Dan moet ik Sevilla kunnen halen. En als ik dan zit te ploeteren gaat Wilhelmien met Brigit, Mieke en Hans naar het feest van Fia. Verschil moet er zijn.

1. Ghisele:
    10 mei 2015
    tsja,
    het is een prachtig gebied, maar het blijft een nationaal park.
    En als ze niet weten wat ze met een verlaten provincie moeten doen, dan is de keus snel gemaakt: een nationaal park met niks. Wel heel mooi dus. Keep smiling!