Vrijdag 29 mei 2015, Monoblet - Berrias (Ardêche)

29 mei 2015 - Berrias-et-Casteljau, Frankrijk

Totaalstand 3325 km.

Bijzonder goed weer 32°. Vandaag over heel kleine wegen gereden waar je weinig of geen voorzieningen tegenkomt. Aangezien de toestand van die wegen vaak te wensen overlaat, had ik door het schokken behoorlijk last van mijn arm. Ik overnacht op camping Les Cigales in Berrias.

Aanstaande maandag is mijn vrouwtje jarig. Een kaartje, een telefoontje of een mailtje zal haar plezier doen. Ik geef hierbij alleen haar emailadres [email protected]

1. Cis:
    29 mei 2015
    Alé Louis,

Je gaat goed vooruit, op welke maandag heb jij de rustdag gepland net als in de tour. Fijn dat het weer beter is, dat geeft al ontspanning om rond te kunnen kijken. Jouw Wilhelmien kan ik gewoon 's morgens op haar verjaardag bellen, zoals ik al eerder heb gedaan? Dan kan ze lang van de verjaardag genieten.

Salut,

Cis
  2. Wies en Frans:
    29 mei 2015
    Hallo Louis, Wij komen nu jouw richting in,want à.s. Donderdag ga ik met de AlpeD'HUZES beklimmingen meedoen.Ben je toevallig in de omgeving?
  3. Lex van Gestel:
    30 mei 2015
    Geweldig Louis. Lees nu pas je hele relaas en denk eraan mijn sponsorbedrag te verdubbelen, uit respect en bewondering. Als iedereen dat doet kan Elckerlyc wellicht een extra kindervoorstelling programmeren. Hou vol en geniet.