23 juni zondag

27 juni 2013 - Chiusi, Italië

Lago di Vico - Lago di Chiusi

gereden 133 km totaal 2339 kilometers afgelegd.

"The day after". Als ik op sta zie ik dat de tent van Annemarie en haar man verdwenen is. Ik denk, die willen natuurlijk als de bliksem naar Rome toe. Dan zie ik iemand die met twee stoelen loopt te zeulen en die naar mij zwaait. Hé dat is toch de man van Annemarie, niet?  Ja, ik had wel wat gedronken maar toch niet zoveel dat ik van de wereld  was. Wat blijkt, zij hadden 's nachts hun tent nog verplaatst om uit de snurkzone van de Tilburger te kunnen slapen. Om 7:30 op de fiets en ik  wijk even later toch enigszins van de route af, naar aanleiding van een paar opmerkingen van de politie de avond tevoren. De route langs de kraters blijkt heel erg zwaar te zijn, vandaar. Ondanks deze afwijking moet ik vandaag toch vreselijk klimmen. In Chiusi eet ik een pizza en informeer naar campings. Bij het Lago di Chuisi schijnt een camping te zijn en er loopt een fietspad naar toe, echter dat blijkt een karrespoor te zijn. Aangekomen tref ik een grote puinhoop aan,  waar misschien 7 tentjes kunnen staan en sanitair waar ik liever niet over spreek. Dan blijkt er nog een camping te zijn iets verderop, waar alles wel volgens de normen is. Daar tref ik een Nederlands stel uit Weesp, die in Eutrea op vakantie zijn en samen met hen drink ik iets. Kom weer bij mijn tent wanneer het inmiddels donker is. Er blijkt een mug binnen te zitten. Vindt die maar eens in het donker. De volgende morgen word ik wakker en ben meerdere keren gestoken en ja daar zie ik de boosdoener. Hij is het haasje en ik de klos want ik moet mijn eigen plas bloed opruimen.

Spijtig genoeg kan ik nu geen foto's bijvoegen, aangezien ik op een computer van een relatie in Italie zit te tikken.