Vrijdag 29-06-2018 Jezero Balanka

29 juni 2018 - Lake Balkana, Bosnië en Herzegovina

Ik schrijf dit met een geleende leesbril want die van mij is van mijn kop gewaaid toen een vrachtwagen passeerde. Ligt daar nu vele meeeeters dieper. Jammer. Vanmorgen was ik vanaf het vertrek direkt in de wolken. Niet figuurlijk maar letterlijk. Als ik terug ben vraag ik Henk Baars een mistachterlcht op mijn Santos te monteren. Och met een beetje zon zou het zoveel mooier geweest zijn vandaag. Al bij al 45 minuten geen regen gehad. In Jajce, het Valkenburg van hier, de watervallen bezocht. Och ik had nog geen water genoeg gezien en ik moest er ook nog 16 km voor omrijden. Even dacht ik dat er vandaag de zak van Max opgehaald zou worden, maar een goede lezer begrijpt beter. En die laten zich bij zo'n waterval ook nog fotograferen en op die foto zie je dan die kleine opening de ogen vast en zeker niet. Morgen waarschijnlijk hetzelfde weer. Mijn wasje ligt momenteel te drogen op de radiator op mijn kamer. Ja de verwarming brandt hier. Ik ga nog even een klein hapje eten beneden en drink daarna een pilsje op de verjaardag van Marc Gast die lekker in het Spaanse zonnetje vertoeft.

1. Géke:
    29 juni 2018
    Wij vlogen onlangs over de Balkanlanden zei de de gezagvoerder en mijn gedachten gingen gelijk uit naar jou Louis die beneden misschien aan het zwoegen was, geheel zeker wist ik het niet natuurlijk..
    en nu je bril verloren dat is zeker een handicap; dan toch maar lenen van deze en gene anders komt er geen letter op papier.
    Succes hoor verder, denk aan jezelf, neem op tijd je rust, en vooral ook genieten !! Liefs
  2. Fia:
    29 juni 2018
    Je hebt al een hele tocht afgelegd zag ik op de kaart!!! Wel pech dat je leesbril is afgewaaid. Gelukkig heb je er een kunnen lenen, anders zouden we je belevenissen missen.
    Louis geniet!
  3. Ton van der Bruggen:
    29 juni 2018
    Stuur maar wat regen naar Hilvarenbeek. We snakken naar wat afkoeling en regen. Louis geniet ze op je verdere tocht.
  4. Rut Lommerse:
    29 juni 2018
    Je hebt toch weer eenbuiig weer type gevonden breng het maar hier naar toe we zitten er op te wachten maar verder goede reis het gaat je goed.groet rut en Cor
  5. Hans en Lena:
    2 juli 2018
    Hoi Louis, wat vervelend dat je je bril kwijt bent. De volgende keer toch maar eentje extra meenemen. Hier kun je bijna overal van die goedkope brilletjes kopen maar dat zal daar niet het geval zijn ben ik bang. Als we in je verslag veel type fouten zien dan weten we dat je geen bril hebt kunnen lenen.😄