Bergen Noorwegen

25 juni 2017 - Hilvarenbeek, Nederland

Voor de goede orde en duidelijkheid ik vertrek om 13:30 met de ferry van Bergen naar Hirsthals DK en hoop dan op beter weer en vandaar over de Deense fietsroute 3 van Skive naar Padeborg te gaan en daarna zie ik eel in Duitsland. Lucius Autotransport heeft mij al steun en hulp toegezegd. Super zo' n medeleven

1. Wilhelmien:
    25 juni 2017
    Trots mag je nu juist op jezelf zijn ,dat ook jij een grens aan kunt geven en die niet over hoeft te gaan om jezelf te bewijzen .Dat heb je voor ons al heel veel jaren gedaan ook zonder al die extreme prestaties. Ik ben heel trots op jou!!! Hoop dat Denemarken en Duitsland ook supermooie herinneringen gaan geven. Trap maar lekker door dan ben je weer snel bij ons. xxx
  2. Henk:
    25 juni 2017
    Gegeven de omstandigheden lijkt mij dit een wijs besluit.
    Als de natuur sterker is dan moet je je durven overgeven.
  3. Henk en jose:
    Hoi Louis,
    Het lijkt mij zeer verstandig de route te draaien naar de thuishaven
    Hilvarenbeek. Ik zal voor je duimen dat je nu wat beter weer mag hebben zodat je nog enig zins kunt genieten van het onderweg zijn.
    Kan ik ergens mee helpen hoor ik dat graag van je, ik wens je heel veel sterkte en pas goed op je zelf, tot snel weerziens, groetjes
    Henk
  4. Ine Verhoeven:
    25 juni 2017
    Een goed besluit Louis, als het weer niet verbetert. Hopelijk heb je op de terug reis geen regen en kun je toch nog genieten.
    Groetjes Ine
  5. Marianne:
    25 juni 2017
    Heel verstandig besluit. Wat je tot nu gepresteerd hebt kun je al trots op zijn maar je moet wel aan je gezondheid denken. Wie weet volgend jaar in de herkansing met beter weer.
  6. Fia:
    Louis,
    Petje af voor je besluit! Hoop voor je dat de tocht nu beter weer geeft. De weergoden hebben je echt dwars gezeten.
    Hou je haaks.
  7. Nelly:
    25 juni 2017
    Goede beslissing Louis, misschien is het weer in Denemarken beter en heb je daar nog een mooie fietstocht.
    Groetjes Nelly
  8. Karin:
    Ha ome Lowie,
    De Noordkaap moet geweldig mooi zijn. En toch, wij denken er niet eens over om daarheen te fietsen, zelfs voor een gewone gezinsvakantie kiezen wij altijd weer voor wat zuidelijker gebied, bijvoorbeeld Italië....gewoon met de auto, lekker weer is ook wat waard.
    Prestaties hoef je voor ons verder ook niet te leveren. Je bent een net zo'n leuke ome Lollie in Duitsland, Denemarken of gewoon in Hilvarenbeek.
    En de enige oom die kan rolschaatsen. Net zo belangrijk.
    Lekker naar Denemarken zolang als jij het daar naar je zin hebt. En dan naar huis. Niet omdat het moet...
  9. Ralf en Marion:
    25 juni 2017
    Een moedige en goede beslissing. Je fietst ook voor je plezier!! Het moet uiteindelijk genoeglijk blijven, ook voor je eigen gezondheid. Veel plezier met het vervolg.
  10. Ad en Cecile:
    25 juni 2017
    Goede beslissing Louis. Als je even achterom kijkt dan zie je dat we je nog steeds volgen. groetjes Ad en Cecile
  11. Nelly:
    Ha Louis,

afgelopen week in Duitsland gezeten, zodoende kon ik je niet volgen. Ik zag wel dat het weer bij jou mega-slecht was. Bij mij vielen de mussen van het dak, zo heet was het in de Eifel. Ik dacht nog: als ik Louis was boekte ik een enkeltje Hilvarenbeek. Voor je plezier ga je je op je vakantie toch niet dag op dag zeiknat laten regenen. Kortom: groot gelijk en goede reis terug.
  12. Ans van den Broek:
    25 juni 2017
    Goed gedaan Louis, het moet wel een beetje leuk blijven. Nog een fijne fietstocht richting Duitsland en we blijven je volgen. Lieve groet van Ans.
  13. Trees Burgers:
    26 juni 2017
    Fijn toch dat je keuzes mag maken in het leven.
  14. Henk en Ilse:
    26 juni 2017
    2 jaar geleden hier in de Spaanse Siërra's heb je omstandigheden getrotseerd waar de honden geen brood van lustten. De beslissing die je nu hebt genomen moet een terechte zijn. Wat heeft het voor zin om daar een longontsteking op te lopen? Fijne reis naar huis toegewenst.
  15. Ben Carliet:
    Louis,
    IK vind dit ontzettend zuur voor je gegeven het feit dat je het echt op
    deze tocht naar de Noordkaap had staan. Wel erg knap dat je nog steeds je eigen grenzen kent en hebt besloten om via Denemarken en
    DUitsland terug te keren. Overigens zijn ook deze landen de moeite waard.
    Tot ziens in Hilvarenbeek
    Duits
  16. Hans en Lena:
    26 juni 2017
    Louis, geniet van je tocht met de Ferry. Hopelijk kom je nu in beter weer en maak je nog een mooie tocht door Denemarken en Duitsland. Het is jammer dat je je doel niet hebt kunnen halen maar je gezondheid is uiteindelijk belangrijker. Er zijn vele wegen naar Rome dus misschien ga je nog wel een keer op een andere manier naar de Noordkaap. Je weet maar nooit hoe het loopt. Goeie terug reis.
  17. Maria van rijswijk:
    28 juni 2017
    Louis, petje je af voor je wijze beslissing, probeer er nog mooie fijne fietsdagen van te maken in Denemarken en Duitsland. Goede reis terug
  18. Bernard en Els[a]:
    28 juni 2017
    Geweldig goede keus. Je weet het hè wij zeggen "luisteren naar je lijf". We zien je graag weer gezond thuis. Nog mooie bijzondere dagen.
  19. Henk Roberts:
    29 juni 2017
    Het mooiste wordt het weerzien ! Ondertussen doe je weer ervaringen op waarvan wij deelgenoot mogen zijn. Een inkijkje in je belevingen. Heel open en indrukwekkend.