Maandag 27 juni

27 juni 2022 - Fabro, Italië

Beste volgers, ik zal proberen niet steeds over de hitte te schrijven maar wel leuk daarbij is dat de Benjaminse Route niet langs zoveel Supermarkten komt. Dus doet zich dat voor dan wordt er veel water ingeslagen en yoghurt en daarnaast nog wat fruit. Onderweg moet ik toch nog aanbellen voor water. Geen probleem, hoeveel???? En het advies om op het heetst van de dag niet te blijven fietsen. Aan het einde van de overigens erg zware maar ook mooie tocht, een hotel gevonden, echter inmiddels failliet. Daarna een Agro Turismo waar men volgens mij geen gasten had en voor een zonderling met een rode zakdoek op zijn kop ook niet open wilde gaan. Ik trof niemand thuis maar er was een achterdeur open waardoor ik het hele etablisement door liep en riep maar geen reactie. Dan valt mijn oog op een "spa rood" tap en daar stond een glas bij zodat ik de gelegenheid nam een glas te tappen. Dat was even frisser dan datgene er nog in mijn bidons zat. Bleek de eigenaares bij de buurvrouw te zitten maar zag het niet zitten om voor een gast open te gaan. Om problemen te voorkomen heb ik maar niet bedankt voor dat heerlijke, koele glaasje sprankelend water. Ten slotte vind ik in Fabro een hotel waar het dan wel moeite kost om voor mijn fiets onderdak te vinden. Die slaapt vannacht in het washok. Inmiddels ook contact gehad met thuis en weer volledig op de hoogte. Zodadelijk even eten en slaaaaapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annette:
    27 juni 2022
    Heb jij weer! Met die rode lap zien ze je misschien wel aan voor een Spaanse stierenvechter in plaats van een gezellige Brabander die een aardig mopje Italiaans spreekt...🙈
  2. Janske van Aaken:
    27 juni 2022
    Wat en ontberingen en wat een doorzetter ben jij. Wees voorzichtig en geniet ervan.
  3. Marc Paulissen:
    28 juni 2022
    Wederom succes vandaag Louis.....en geniet van de mooie omgeving,

Gr. Marc Paulissen.
  4. Jan Hoogveld:
    1 juli 2022
    Dag Louis,
    Droog niet te veel uit en doe het maar rustig aan en dan kom weer na een mooie tocht terug in Beek.