Correctie

1 september 2023 - Dasburg, Duitsland

Beste volgers, het verhaaltje dat ok vannacht plaatste was doorspekt met fouten. Ik schreef aan tafel op papier dat ik geen slaapmiddel nodig zou hebben, maar ik moest me later toch te goed doen aan een Abstralletje, een morfineshotje. Daardoor ging er waarschijnlijk toch het nodige mis toen ik het op mijn blogje tikte. Ik zou het misschien fijner hebben gevonden als het aan alcohol had gelegen.  Sorry, wil je een verbeterde versie, ga dan louisvanhest.reislogger.nl

Ik stap zodadelijk weer op mijn Baars-Santos en wel in regenkostuum.

1. Fred de Wildt:
    1 september 2023
    Goeie reis maar weer Louis ! Zou bijna zeggen blijf het hele jaar fietsen ;) want iedere dag een verhaaltje van jou werkt verslavend !
  2. Marc Paulissen:
    1 september 2023
    Kan gebeuren Louis, vol goede moed weer verder ....
  3. Bert en Dicky van zandwijk:
    1 september 2023
    Goedemorgen Louis, we zijn het volmondig met Fred eens, we lezen ook met plezier jouw verhaaltjes. Goede reis verder.
  4. Dora van Lier:
    1 september 2023
    Zal het weer missen straks, zo leuk elke avond een verhaaltje van Louis ! Nog een goede reis vandaag !
  5. Henk Baars Bike-sports:
    He louis
    Goeie reis en hou vol, geniet ervan.
    Het Baarsteam
  6. Jan Bols:
    1 september 2023
    Ik ga een virtuele correctie sturen aan Theresia van Lisieux. Geen verzoek om droog weer, want dat werkte niet. Misschien had ik een duurdere kaars moeten kopen. Zo eentje met garantie. Ik. Verander mijn intentie naar dankbaarheid, dat jj dit allemaal maar mag doen en ondanks alles er van genieten