Zondag 26 mei 2019

28 mei 2019 - Karteri, Griekenland

Om de weg te vinden vanaf het hotel naar de Acropolis was een klein kunst maar druk dat het daar al was. Busladingen waren daar al gelost en alles stond in de steigers. Jammmmmer. Het wss er overal een puinhoop compleet. Eerlijk gezegd was het voetgangers deel met alle stalletjes en kunstemakers nog net zo leuk. Het vervolg op de fiets was meteen een vuurdoop. Klimmen, klimmen, klimmen. 's Avond op een goede camping neergestreken met daarbij een goed Grieks restaurant. Voor de eerste keer een nacht in mijn tentje geslapen; type doodskist maar dan van doek.

1. Chr appels:
    28 mei 2019
    Jouw kennende, geen koffertje vol met souvernirs gekocht om mee te zeulen. In ieder geval een goede start. Succes Chr.
  2. Jip & Janneke:
    28 mei 2019
    Louis je schrijft je blog net zo snel als dat je soms fietst.
    De Akropolis en de tempel zijn toeristen trekkers maar je kan er niet omheen als je in Athene bent lijkt ons.
    Met zo'n tentje moet je wel uitkijken niet te worden doorverwezen naar een Necropolis.
    Maandag weer verder de stad uit.
    Voldoende wind in de banden en uut kiek'nnnn
  3. Fia:
    28 mei 2019
    Louis, jammer van de drukte maar je hebt het wel gezien!
  4. Bob:
    29 mei 2019
    Fijn te lezen dat je veilig je eigen woning verlaten hebt. De meeste ongelukken - zo heb ik gelezen - gebeuren thuis. Zo, dus dat heb je al gehad.
    Rij voorzichtig, 'wees dapper, maar niet overmoedig,' zoals Homeros de oude held Nestor laat zeggen, 'en houd het beeld van je geliefde voor ogen.'