Dinsdag 28 mei 2019

28 mei 2019 - Karteri, Griekenland

Vanmorgen vroeg uit de veren want het zou weer warm worden. Na een simpele start gewoon weer extreem klimmen maar het berglandschap is super mooi. Alleen is het niet te filmen hoeveel rotzooi hier uit auto's wordt gegooid. Beste volgers, eerlijk gezegd moet ik mijn draai nog vinden, zowel met het fietsen alsook met het dchrijven. Vanavond neergestreken in een hotelletje juist aan het einde van de etappe in Karteri. Dus even lekker badderen en een wasje doen.

1. CWM. MEIJER:
    29 mei 2019
    Dank voor bericht. Hoop dat je mooie reis tegemoet gaat zonder problemen. Tabepna ziet er gezellig uit. Ik zie dat Henk Baars daar ook is ! Rijd jij nooit je banden kapot op zo"n rot weg ? De Giro is ook niet alles, vandaag onbegaanbare weg wegens pakken sneeuw.
    Wij gaan komende donderdag naar Monte Gordo in de Algarve. Hoop dat ik tijdens mijn vacantie jouw berichten kan ontvangen. Zie er naar uit. Veel groeten, Stan.
  2. Chr appels:
    Louis
    Jouw doel is fietsend naar huis.
    Als je verhaaltje dan wat korter uitvalt "no problem" De eerste week wennen was al een gegeven; dus bouw rustig op dan heb je later profijt. Maar dat wist je immers al lang.
    Heel veel succes. Chr.
  3. Géke:
    29 mei 2019
    Louis, je bent goed bezig en loopt niet te hard van stapel. Rustig aan dan breekt het lijntje niet is het gezegde maar dat hoef ik jou niet te vertellen in deze.
    Maak er een mooie dag van en geniet !
    Liefs
  4. Henk en Ilse:
    29 mei 2019
    Rustig aan, dan breekt het lijntje niet Louis!