Woensdag 13 juli

13 juli 2022 - Monschau, Duitsland

Ik zat vanmrgen om 06:45 op mijn fietsje, want het zou warm worden, maar de ochtend was bijzonder koud en zwaar bewolkt. Je rijdt langs een stroompje de Our, tamelijk vlak maar dan heeft de uitzetter van deze route, Paul Benjaminse, toch weer iets spannend ingebracht. Hij jaagt je de hoogte in en zwaar. En waar kom je te langen leste uit??? Juist weer aan de Our. Nou, niet een beetje gefobt. 's Middagsjaagt het kwik weer omhoog en in de latere middag wordt het parcour vlakker. Deze middag rijd ik nog wel een uurtje met een echtpaar van bij de Bodensee en zij rijden naar Noord Duitsland. Ik zit inmiddels vlakbij Monschau. Eigenlijk was dit de saaiste dag van mijn tocht. Voor hen die willen weten hoe laat ik vrijdag thuis ben, kijk dan morgen nog even op mijn blogje. Dan kan ik dat wel inschatten en voor de liefhebbers staat er dan wel een drankje klaar. Kan nog even gezellig worden.

1. Cees:
    13 juli 2022
    De eindstreep komt in beeld. Echt goed gedaan. Tot vrijdag.
  2. Géke:
    13 juli 2022
    Louis, nog een prachtige één na laatste dag. Deze tocht redelijk dicht bij huis is beslist niet saai. Je bent er bijna en dat moet heerlijk voelen! Je hebt al veel met ons gedeeld maar ik denk dat je kunt blijven vertellen thuis. Morgen een mooie fietsdag, geniet maar blijf scherp op de weg.
    Vrijdag al thuis, niet te geloven! Het is je gelukt, je bent er bijna ..
  3. Trees Burgers:
    Eind goed al goed.
    Oost west thuis is het toch best.

Succes met je laatste stuk
  4. Janske van Aaken:
    14 juli 2022
    Bijna volbracht Louis, ik heb heel veel respect voor je prestatie en genoten van je berichtjes.
  5. Hanny Gijsbers:
    Louis
    Ik heb met veel plezier je verhalen gelezen.
    Nu de laatste dag alweer je hebt het weer goed gedaan.
    Succes morgen.
    Hanny
  6. CWM. MEIJER:
    14 juli 2022
    Met voldaan gevoel leg je morgen de laatste etappe af naar het thuisfront.
    Eind goed , al goed.
    Goed gedaan Louis.
    Al met al zeer goed gegaan , lijkt mij.
    Groeten, Stan.
  7. Marc Paulissen:
    Hey Louis,

Succes nog met de laatste kilometers, tot morgen, dan heffen we er een glas op....

Gr. Marc.
  8. Ben Carliet:
    Louis,
    Met veel plezier heb ik jouw leuke verhalen gelezen.
    Alle handicaps onderweg heb je op adequate manier getackeld!.
    Knap dat de eindstreep al in zicht komt. Veel succes met je laatste dag en een behouden thuiskomst,
    Ben
  9. Kitty Cunen:
    14 juli 2022
    Wat een prestatie heb je weer geleverd Louis.
    Nog een prachtige dag morgen en een geweldig weerzien in Hilvarenbeek.
    Geniet van dit alles!!!
  10. Mieke Hexspoor:
    14 juli 2022
    Succes met de laatste loodjes!!!
    Nog een fijne fietsdag morgen....
    Knappe prestatie!!!
    Je zal met open armen ontvangen worden..
    Geniet ervan
  11. Rowan:
    14 juli 2022
    Nog even volhouden.. en dan heb je weer zicht op die mooie kerktoren op het Vrijthof.
  12. Hans en Lena:
    14 juli 2022
    Wat een prestatie! Petje af Louis. Geniet van deze laatste kilometers en voordat je het weet sta je weer op ons mooie Vrijthof.
    Succes met de laatste loodjes en welkom thuis.
  13. Brigit:
    14 juli 2022
    Ik vermoed dat je morgen met een tevreden gevoel op je fiets springt. Wat een prestatie.
    De laatste etappe en dan weer thuis bij Wilhelmien en heerlijk in je eigen bed.
    Welkom thuis.
  14. Petra en Kees:
    14 juli 2022
    Mooie verhalen Louis en weer heel knap gedaan. Succes morgen.