Donderdag, 30 mei 2019

30 mei 2019 - Kalávrita, Griekenland

Laat ik niet beginnen met de enorme beklimmingen van vandaag. Nee ik zag vandaag op een zeer stralende dag de eeuwige sneeuw. Tijdens de tweede beklimming hoorde ik steeds een zeer regelmatige tik die ik niet thuis kon brengen. Als eens opnieuw geschakeld maar er kwam geen verandering in dus mijn derailleur was het gelukkig niet. Na een twintig minuten maar eens afgestapt om te kijken en toen bleek dus dat ik al die tijd al door een magere zwerfhond werd gevolgd. Zijn nagels veroorzaakten dat tikkend geluid op het asfalt. Een goed uur later zat ik uit te hijgen onder een soort van abri en ik meende echt dat ik halucineerde. Zat ik nu in Sesamstraat??? Een grote schildpad, het moet Stoffel geweest zijn, zat mij van nog geen twee meter vrolijk aan te kijken. Verder buiten die ene wilde hond helemaal geen hond meer gezien. Ik heb mijn onderkomen gevonden in een compleet gemeubileerd huis met alles erop en eraan voor 3 tientjes.

1. Corrie en Noud:
    Veel plezier!
    Het wordt hier zondag 30 graden, dus wat dat betreft is het hier ook warm!
    Bizar die schildpad zeg!
    Groetjes en we volgen je!
    Noud en Corrie
  2. Henk en Ilse:
    30 mei 2019
    Mooi kotje voor die prijs. Niet door de sneeuw heen hoeven ploegen? Succes verder.
  3. Jip & Janneke:
    30 mei 2019
    Mooie dag dus met het gezelschap van "Tikkie" en Stoffel.
    Leuk huis waar je slaapt.
    Groet'n van ons en een pootje van "Takkie"
  4. Hans en Lena:
    30 mei 2019
    Hoi Louis, je verhalen gevolgd en tussen de regels door lees ik dat je je " draai" begint te krijgen.
    Dat je gevolgd wordt door een zwerfhond en vervolgens Stoffel de schildpad tegenkomt is wel grappig. Stoffel laat je gewoon weten dat je het op je eigen manier en tempo moet doen. Zoals jezelf in het begin al aangaf, de leeftijd en conditie spelen ook een rol, hou dat vooral goed voor ogen en ben er trots op dat je dit kunt presteren.
    Onze vakantie zit er weer op en ik heb voldoende tijd om je te volgen. Let goed op jezelf.
    Grtz. Lena en Hans
  5. Ans van den Broek:
    1 juni 2019
    Dag Louis, Al een aantal dagen aan het fietsen en de avonturen zijn begonnen. Loslopende honden, schildpadden op de weg. Het moet niet gekker worden. Ik hoop dat je geniet, want dat is de bedoeling. Fijne tocht nog verder.
    Groet van Ans.
  6. Hans van Tuyl:
    1 juni 2019
    Aan je verhalen te merken zit je weer lekker in je vel.
    Succes met je tocht. Maar vergeet niet te genieten.
    En je wist het misschien niet, maar voor ons hoef je geen hond mee te nemen.
    Proficiat met de verjaardag van Wilhelmien. Als je thuis bent komen we er graag een borrel op drinken.
    Groeten van Hans en Anne
  7. Henk Baars Bike-sports:
    3 juni 2019
    Hoi Louis
    Als je net zo goed fietst als je schrijft komt alles goed hoor
    geniet ervan en succes