Epiloogje

4 september 2023 - Hilvarenbeek, Nederland

Anderhalve week gefietst om 1.342 km asfalt, gravel of onverhard onder de wielen door te laten gaan. Bijzonder goed afgespoeld thuis gekomen, maar minder leuke aspecten zoals slecht weer, worden heel snel verdrongen door de herinneringen aan fijne bezoeken aan bekenden en spontane contacten onderweg. Al bij al een hele ervaring rijker, hetgeen als zaadjes uitgestrooid wordt in de hoop dat het ontkiemt en doorgroeit naar een mogelijk trippie volgend jaar. Het was kort maar hevig en soms heftig. De ongelovige (aldus JB) zou misschien de Heer op zijn blote knieën willen danken, maar toch veeleer dank ik hen die mij de laatste jaren behandelden en bovenal het thuisfront dat mij ondersteunde en in de gelegenheid stelde dit trippie toch te ondernemen. Het moet vreemd gaan als er volgend jaar geen vervolg op komt. Dank ook aan de volgers die reageerden en met een grap, aan mijn Baars-Santos die mij ook deze keer op geen enkele wijze in de steek liet. Tot volgend jaar.

1. Els Bols:
    4 september 2023
    Weer helemaal thuis.
    En ik wacht op je volgende reisverslag.
  2. Brigit:
    4 september 2023
    En de fietser hij rustte.
  3. Marc Paulissen:
    5 september 2023
    Mooi voorruitzicht Louis, nu eerst nog lekker een weekje in de 30 graden....Veel plezier...
  4. Fred de Wildt:
    5 september 2023
    Nou Louis , geniet van de rust en alles wat je lief is ! Nogmaals dank voor alle verhalen in "Louisiaanse stijl " en natuurlijk graag tot de volgende trip !

Groeten uit Vuren
  5. Fia:
    Geniet lekker na!
  6. Vivianne van den Boom:
    Beste Louis,

Ik heb je verhalen weer met plezier gelezen. Op naar een volgende fietstocht!

Hartelijke groet!
  7. Géke:
    5 september 2023
    Weer veel meegemaakt, gezien, afgezien en genoten tijdens jouw 1342 km lange fietstocht. Chapeau Louis dat je het toch maar weer even hebt gefixt.
  8. Marianne:
    5 september 2023
    Het was weer leuk om je dagelijks te volgen. Nu maar lekker genieten van de herinneringen en het mooie weer. We gaan er van uit dat er volgend jaar een vervolg komt.
  9. Bart Spierings.:
    5 september 2023
    Fijn Louis dat je weer thuis bent en al plannen maakt voor een volgende fietstocht!
    Ik heb wederom genoten van je mooie verslagen 👍🏻.
    Nu moe maar voldaan lekker in de tuin genieten van het mooie weer ☀️☀️.
    Groet Bart.
  10. Peter Vermeegen:
    5 september 2023
    Je hebt er weer een leuke trip van gemaakt! Op naar de volgende!
  11. Mieke Hexspoor:
    6 september 2023
    Eind goed, al goed !!!!
    Geniet lekker na en daarna weer
    "broeden" .....
  12. Cocky en Jan Mus:
    6 september 2023
    Louis nogmaals dank voor je altijd gezellige reisverslagen, goed dat je zorg van het thuisfront als zo waardevol ervaart. Terecht want dat verdienen ze ook. Nu even pas op de plaats om het "oude" lijf tot rust te laten komen. Groetjes aan het hele gezin van ons.
  13. Henk en Ilse:
    7 september 2023
    He kerel. Fijn te zien dat je weer heelhuids en door en door gewassen weer thuis bent. Toch weer een hele prestatie hoor! Op naar de volgende…..